I vår bolagsgrupp gör vi allt vi kan för att våra kunder, besökare och medarbetare ska känna trygghet i den ovanliga situationen som vi just nu delar med hela världen.

Säkerheten är vår högsta prioritet och vi har sedan utbrottet av coronaviruset noga följt händelseutvecklingen och vi genomför nödvändiga anpassningar löpande.

Så här arbetar vi just nu i denna extraordinära situation. Vi har Folkhälsomyndigheten, Utrikesdepartementet samt Almega som våra främsta informationskällor som vi noggrant följer. Vi anpassar våra arbetsmetoder så att de alltid överensstämmer med de senaste rekommendationerna och kraven.

Är du intresserad av våra riktlinjer under pandemin som är grunden till vårt sätt att förhindra smittspridning, så hör av dig så delar vi med oss.

Hos flera av våra kunder har vi ytterligare kundspecifika rutiner som är anpassade efter deras verksamhet.

Skulle det komma till vår kännedom att vi eller vår kund har drabbats av konstaterad smitta så agerar vi enligt rutinen ”checklista-för städning vid konstaterad smitta”

Kontakta oss gärna om du önskar få vägledning till en säkrare arbetsmiljö. Tillsammans med er går vi igenom era lokaler, er verksamhet och era behov för att därefter göra en underhållsplan, anpassad efter dagsaktuella kraven och rekommendationerna.

Med anledning av utbrottet av Covid-19 ger vi följande rekommendationer och erbjudanden gällande rengöring och sanering.

INGEN KONSTATERAD SMITTA - FÖREBYGGANDE ÅTGÄRDER FÖR ATT MINIMERA RISK

Se över städfrekvenser i speciellt utsatta lokaler såsom t ex hygienutrymmen, kök och pentryn. Kontakta gärna vår rådgivare Maria Vänskä för förslag som är anpassad efter just er verksamhet.

Vi har utrustningen och möjligheten att erbjuda sanering med  LifeClean Desinfektion, desinfektionsmedlet som ger snabb effekt och dödar virus, bakterier, svamp, mögel och sporer. Den är dessutom skonsam mot miljön. 

Många är ombedda att arbeta från sina hem och därför är det klokt att redan nu se över vilka insatser som bör göras innan alla kommer tillbaka till sina arbetsplatser.Generellt uppmanar vi att man utökar städningen av så kallade kontaktytor, t ex hissknappar, dörrhandtag, kaffemaskin, tangentbord etc. 

Med LifeClean metoden är detta enkelt gjort då den kommer även åt svåråtkomliga ställen,

Ring 08-120 00 400  eller maila Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. för bokning.

Nu kan vi erbjuda alla befintliga och nya kunder en service vi känner vi har saknat ett tag.

Nu kan vi och våra ”handyman” även hjälpa er med att tex forsla bort skräp eller transportera era ägodelar mellan olika enheter och adresser i Mälardalen.

Romana Letho och Joanna Wozniak jobbar alltid tillsammans, håller i alla sina kundkontakter, lär upp sina vikarier och löser alla problem.

De är ett oskiljaktigt par som med glädje och uppfinningsrikedom tar sig an sina arbetsuppgifter- varje dag

Ett bättre betyg än AAA går knappast att få på att en verksamhet som mår bra.

Efter några år med något svagare resultat står vi nu på toppen igen,  och har återigen blivit tilldelade högsta kreditvärdighet AAA  (Högsta ratingbetyg i kreditvärderingssystemet som utfärdas av Bisnode)

Nu är även dotterbolager Bromma Fönsterputs AB certifierade inom kvalité 9001, miljö 14001 & arbetsmiljö OHSAS 18001.

Kontakta oss

Rahms Städ AB

Kumla Gårdsväg 5
145 63 Norsborg
Tel: 08-120 00 400
Fax: 08-720 62 16
kundtjanst@rahms.nu 

Sök jobb hos oss!

Vi söker alltid kontakt med bra medarbetare som vill ha ett bra jobb på ett bra företag. Vi erbjuder avtalsenlig lön och god arbetsgemenskap!

Maila ditt CV till: info@rahms.nu

Anmäl dig till Rahms nyhetsbrev

captcha
Ladda om